ŻKS ROW Rybnik

Miesięczny raport z obecności w mediach

z okresu 01-31.01.2015

Niniejszy raport, opracowany przez Instytut Monitorowania Mediów, został oparty na przekazach prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych z okresu 01-31.01.2015 r. zgromadzonych dla zagadnień ŻKS ROW Rybnik, Polonia Bydgoszcz, Orzeł Łódź, Łączyńscy-Carbon Start Gniezno, Lokomotiv Daugavpils. Raport prezentuje dynamikę zmian obecności w mediach, share of voice, najważniejsze źródła, autorów oraz najpopularniejsze kanały social media dla wszystkich wybranych zagadnień. Ponadto uwzględniono dane dotyczące ekwiwalentu reklamowego, pokazującego wartość przekazu liczoną w złotych. W badaniu zaprezentowano także wydźwięk przekazów we wszystkich mediach oraz oddzielnie w monitorowanych kanałach social media.
Miesięczna dynamika zmian obecności w mediach

Prasa

Internet

Social Media

TV

Radio
Suma
ŻKS ROW Rybnik 0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Polonia Bydgoszcz 55
-52
85
-65
81
+12
5
+4
6
-4
232
-105
Orzeł Łódź 71
-13
125
-10
67
+29
11
+6
15
+7
289
+19
Łączyńscy-Carbon Start Gniezno 0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Lokomotiv Daugavpils 37
-6
84
-6
32
+6
0
0
3
+1
156
-5
ŻKS ROW Rybnik - brak informacji w mediach w badanym okresie
Udział procentowy w ogólnej liczbie publikacji
Udział w mediach

Top autorzy

Top źródła
ŻKS ROW Rybnik - -
Polonia Bydgoszcz Michał Wachowski sportowefakty.pl
Orzeł Łódź Dariusz Kuczmera sportowefakty.pl
Łączyńscy-Carbon Start Gniezno - -
Lokomotiv Daugavpils Jerzy Synowiec sportowefakty.pl
Ekwiwalent reklamowy [zł]
Wydźwięk materiałów - wszystkie media
Wydźwięk przekazów w social media - udział procentowy
Top kanały social media
Suma
ŻKS ROW Rybnik 0 0 0 0
Polonia Bydgoszcz 76 1 2 79
Orzeł Łódź 60 5 0 65
Łączyńscy-Carbon Start Gniezno 0 0 0 0
Lokomotiv Daugavpils 29 0 1 30