Niniejszy raport, opracowany przez Instytut Monitorowania Mediów, został oparty na przekazach prasowych, internetowych, radiowych i telewizyjnych z okresu 01-31.01.2015 r. zgromadzonych dla zagadnień Seahawks Gdynia, Panthers Wrocław, Warsaw Eagles, Warsaw Sharks, Zagłębie Steelers.
Raport prezentuje dynamikę zmian obecności w mediach, share of voice, najważniejsze źródła, autorów oraz najpopularniejsze kanały social media dla wszystkich wybranych zagadnień.
Ponadto uwzględniono dane dotyczące ekwiwalentu reklamowego, pokazującego wartość przekazu liczoną w złotych.
W badaniu zaprezentowano także wydźwięk przekazów we wszystkich mediach oraz oddzielnie w monitorowanych kanałach social media.
Miesięczna dynamika zmian obecności w mediach
Prasa |
Internet |
Social Media |
TV |
Radio |
Suma | |
---|---|---|---|---|---|---|
Seahawks Gdynia |
10 +7 |
55 +22 |
103 +24 |
1 0 |
8 +8 |
177 +61 |
Panthers Wrocław |
5 -4 |
51 +9 |
113 +57 |
4 +4 |
1 -1 |
174 +65 |
Warsaw Eagles |
1 -4 |
17 -3 |
21 -8 |
0 0 |
1 +1 |
40 -14 |
Warsaw Sharks |
1 +1 |
17 +6 |
68 +42 |
0 0 |
0 0 |
86 +49 |
Zagłębie Steelers |
1 0 |
12 +6 |
35 +31 |
0 0 |
0 0 |
48 +37 |
Seahawks Gdynia – podsumowanie:
177 – tyle materiałów na temat analizowanego zagadnienia ukazało się w badanym okresie w monitorowanych mediach.
Wartość ekwiwalentu reklamowego z wszystkich mediów wyniosła w tym czasie: AVE= 369 313 zł.
plfa.pl - w tym medium ukazało się najwięcej publikacji.
To & Owo - to źródło wygenerowało najwyższy ekwiwalent reklamowy.
Marcin Rączka - to najbardziej aktywny autor w analizowanym czasie.
177 – tyle materiałów na temat analizowanego zagadnienia ukazało się w badanym okresie w monitorowanych mediach.
Wartość ekwiwalentu reklamowego z wszystkich mediów wyniosła w tym czasie: AVE= 369 313 zł.
plfa.pl - w tym medium ukazało się najwięcej publikacji.
To & Owo - to źródło wygenerowało najwyższy ekwiwalent reklamowy.
Marcin Rączka - to najbardziej aktywny autor w analizowanym czasie.
Udział procentowy w ogólnej liczbie publikacji
Udział w mediach
Top autorzy |
Top źródła |
|
---|---|---|
Seahawks Gdynia | Marcin Rączka | plfa.pl |
Panthers Wrocław | Szczepan Radzki | mmwroclaw.pl |
Warsaw Eagles | Bartłomiej Bator | plfa.pl |
Warsaw Sharks | Anna Zalewska | plfa.pl |
Zagłębie Steelers | Adam Doliba | plfa.pl |
Ekwiwalent reklamowy [zł]
Wydźwięk materiałów - wszystkie media
Wydźwięk przekazów w social media - udział procentowy
Top kanały social media
Suma | ||||
---|---|---|---|---|
Seahawks Gdynia | 96 | 2 | 3 | 101 |
Panthers Wrocław | 93 | 7 | 6 | 106 |
Warsaw Eagles | 20 | 1 | 0 | 21 |
Warsaw Sharks | 62 | 5 | 1 | 68 |
Zagłębie Steelers | 35 | 0 | 0 | 35 |